środa, 16 lutego 2011

Comeback!

FountainHej, hej!
Jak widzicie: powróciłam. I to z nowym szablonem! =D Jak Wam się podoba? (Bo mi średnio ;/)
Niestety pomysłów na posty, jak nie było, tak nie ma. Ale co tam, poradzimy sobie. Narazie coś o mnie. Siedzę od kilku dni u babci, oglądam seriale, czytam książki, obżeram się i jest całkiem przyjemnie. Na szczęście za tydzień wracam i mam nadzieję, że zastanę kogoś w Warszawie. Wiem, że wszyscy są na feriach i nikt nie ma za bardzo możliwości skomentowania, ale liczę na to, że jak już wrócicie do domu, to coś tam napiszecie. Taki jest mój warunek, jeśli chodzi o kolejne posty.

Tak więc na dzisiaj coś mrocznego, co powinno spodobać się Chatnoir. A mianowicie obrazy Marka Rydena... Urocze są =D
http://www.markryden.com/

The Cloven Bunny 

A ja nie mogę się doczekać koncertu Coco Sumner! =D
Pozdrawiam i do następnego posta!
P.S. Czekam na komentarze...

8 komentarzy:

  1. Te obrazki są STRASZNE!!! Pięknie narysowane, ale...
    Bardzo się cieszę z twojego 'comebacku' i rozumiem wymagania dotyczące komentarzy... jak nikt nie komentuje, to człowiekowi chęci do blogowania przechodzą...
    A szablon jest bardzo ładny, choć w ogóle nie poznałam tego bloga - zaraz, zaraz, to jest ten blog??? nie no, spongebob, arc en ciel, niby wszystko się zgadza...
    Piszę za dużo wielokropków, prawda?
    Niestety, my się mijamy, ale cóż. Miłych ferii i dużo komentarzy życzę!
    Dorodoroke

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te obrazki!!
    tamtej bez głowy ta krew tak palemkowo tryska :D


    no i te nieupieczone krakersy na szablonie ummm przyjemnie :)



    MONK(bez rąk)o_O

    OdpowiedzUsuń
  3. do Dorodoroke:
    dziękuję, również miłych ferii ;D

    do MONK:
    wolę jak się jarasz żelkami, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. do Dorodoroke:
    ode mnie też miłych, cudownych, wspaniałych, udanych ferii :D

    do spongebobOO:
    wiem, że wolisz jak się jaram żelkami:D
    każdy to we mnie kocha :)
    jednak krakersy też muszą czasami być doceniane :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od dzisiaj już jestem w domu, więc zastaniesz mnie. Ładny jest ten szablon, czcionka też niczego sobie, więc nie marudź. :)
    Może zebrałybyśmy grupę i poszły w ten ostatni piątek do SDK, żeby obejrzeć jakiś z tych filmów, co?

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuję ;D
    a co do SDK-u to pewnie, też o tym myślałam. ja nawet jestem w środę chętna iść, a Ty?
    jutro wraaaacaaaam!!! :DDDD

    OdpowiedzUsuń