wtorek, 5 lipca 2011

Hej, hej!

Witajcie!
Oto mój wielki wakacyjny powrót!
Jak tam mijają Wam wakacje?
Ja ostatni tydzień spędziłam w Grecji, dokładniej na wyspie Kos. Było wspaniale! Jednego dnia popłynęliśmy też do Turcji, do miasta Bodrum. Ale z całego wyjazdu najbardziej zapamiętałam tzaziki (to taki Grecki, hmm sos? potrawa?). Kupiłam sobie wielką torebkę z "mix for tzatziki"! :D Oto przepis. Obok zdjęcie ;D

A wczoraj byłam z hbub29 na koncercie Paramore. Odwiedźcie jej bloga, gdzie znajdziecie relację. Ach, było wspaniale, cudownie, fantastycznie, genialnie, bajecznie, kapitalnie, zjawiskowo, rewelacyjnie i nieziemsko!!!
Poniżej zdjęcia. UWAGA! Nie są one moje, pochodzą ze strony www.paramore.pl !!!




Mimo, że jakąś wielką fanką zespołu nie byłam, to teraz, tak jak hbub29 - zdecydowanie jestem! Aaa ja chcę jeszcze raz (mimo wszystkich obrażeń, które odniosłam podczas pogo -.-)!

Poniżej jeszcze jedno nagranie i akcja z karteczkami. Pod koniec Rudowłosa znalazła hmm wygląda jak wiertarka, ale nazwała to śrubokrętem. W każdym razie było zabawnie. "This makes me feel manly!" :D


A ja w niedzielę jadę na obóz. Już nie mogę się doczekać!
Do następnego posta!

2 komentarze:

  1. Tzaziki wyglądają niezwykle apetycznie;D. Jeśli chodzi o koncert, to było ŚWIETNIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej imarabel!
    Nareszcie nowy post! Co prawda my też miałyśmy dłuższą (dłuuuuuuższą) przerwę, więc nie będę marudzić! Cieszę się, że dobrze bawiłaś się a)w Grecji b)na koncercie. Muszę spróbować tego tzatziki... pzdr i dzięki za komentarz na naszym blogu!

    OdpowiedzUsuń