piątek, 26 sierpnia 2011

ハイドの目

Hej, hej!

Jak spędzacie ostatni tydzień wakacji?
Ja praktycznie całe dnie spędzam przed komputerem i odrywam nowe zespoły j-rockowe. Mam wrażenie, że powoli staję się otaku i to mnie przeraża 0.o (pomijając to, że aktualnie nie oglądam żadnego anime). A w październiku najprawdopodobniej wybieram się z hbub na konwent :D:D:D

A tak ogólnie, to wreszcie skończyłam oglądać "Nanę" (przeczytacie o tym na blogu hbub) i bardzo polubiłam piosenkę "Glamorous Sky". Poniżej możecie posłuchać jej w wykonaniu zespołu Vamps, w którym wokalistą jest Hyde (również członek zespołu L'arc~en~ciel). Uwielbiam jego oczy *.*

4 komentarze:

  1. Ja tam wolę High and Mighty Color;).

    OdpowiedzUsuń
  2. High and Mighty Color kojarzy mi się jedynie z openingiem z Bleacha 'Ichirin no hana', który bardzo lubię ^^
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. Btw- co znaczy ten tytuł? (bo jestem leniem i nie chce mi się sprawdzać...)
    Zapomniałam tego dodać ^^"
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  4. "haido-no me" czyli oczy Hyde'a :D

    OdpowiedzUsuń