piątek, 26 listopada 2010

No i odwołali...

Tak, odwołali teatr z powodu choroby głównej aktorki...
Miałyśmy jechać do kina, ale nic nie grali, więc wróciłam do domu napisać posta.
Na zajęciach było całkiem nieźle, a klasówka z chemii poszła mi dobrze. Może potem objerzę jakiś film.
A tak ogólnie to nuuudy. Ja chcę już Święta!!!
Chciałabym wstawić piosenkę "12 days of Christmas", ale nie mogę znaleźć nigdzie jakiegoś dobrego wykonania, więc niestety, ale dzisiaj nie będzie. Wstawiam za to świąteczny openning Phineasa & Ferba ;D
Jest po angielsku, ale po Polsku też znajdziecie.
W sumie to nie ma nic ciekawego, więc chyba kończę... Do jutra.
P.S. Podpisujcie się w komentarzach jakimiś nazwami, bo nie wiem kto co pisze.

3 komentarze:

  1. hhhhhmmmm... chyba sara, bo nie widać kolczyka. :D Kunda

    OdpowiedzUsuń
  2. Kundo, zapraszam i na mojego bloga:
    http://sistersinenglish.blogspot.com/
    Zawitaj i u mnie!

    OdpowiedzUsuń