niedziela, 5 grudnia 2010

Hej Hej

Po pierwsze do anonimów: PODPISUJCIE SIĘ
Ok. Tak więc u mnie nuudy. Przyszli jacyś znajomi rodziców a ja siedzę i się nudzę. Można było się spodziewać, że z tych nudów znowu włączyłam youtuba w poszukiwaniu ciekawych filmików/nagrań T&S.
Więc dzisiaj "So Jealous" (spodoba się Oli).
Znowu nie mam o czym pisać. Wiem tylko, że jutro poniedziałek, a ja mimo, że jestem chora idę do szkoły na sprawdzian z geografii...
O! Dzisiaj miały być też zdjęcia, ale jakoś do mnie nie dotarły, więc może jutro.
Kończę już, bo znowu piszę bez sensu.
Zapraszam na "So jealous" (chociaż jak już mówiłam nikt tego nie ogląda...).

40 komentarzy:

  1. haha !! moja wersja ukochana! wiadomo że lepsza :D

    phi i za co był ten foch? za kochane słodkie dzieciątko? :D

    Monk(bez rąk)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tamta koszula i tamta Sara... <3
    foch był za to i nadal jest :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sara tak czy siak jest Sarą czyli bóstwem :D


    ależ Cię ten foch trzyma :D

    Monk bez rąk

    OdpowiedzUsuń
  4. no a jak, i jeszcze w tej koszuli ;D
    trzyma, trzyma i się trzymać będzie.
    "I want the ocean right now!"

    OdpowiedzUsuń
  5. czy Ty mi grozisz?


    Monk bez rąk

    OdpowiedzUsuń
  6. ok ok zobaczymy zobaczymy moja droga....



    Monk bez rąk

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że sprawę wyjaśniłyśmy. kwiaty dojdą jutro kochanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jak miło Kwiatuszku!
    nie ma to jak wyznanie miłosne na blogu
    (słiiitaśnym blogaskuu) :D xD

    OdpowiedzUsuń
  9. no pewnie. już tęsknię kochanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też tęsknię!!
    już usycham z tęsknoty kiciu :*

    OdpowiedzUsuń
  11. och, skarbie, ja muszę już kończyć. do jutra ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Perełko moja kochana wesołych Mikołajek :*

    śpij dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo dziękuję i wzajemnie Cukiereczku ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. hej Dziubku co słychać?:*

    jak tam Mikołajki ?:D

    muszę sie uczyć politycznej Afryki :/

    Monk bez rąk

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie nic ciekawego, mikołajki w porządku. w końcu dostałam Sainthooda. a Ty kochanie? Afryka nie taka trudna. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja oczywiście w tym roku postawiłam na pieniądze i grzecznie zostały mi podarowane ;D

    dzięki temu możemy iść na romantyczną randkę :D

    P.S. Afryka jest straszna..

    OdpowiedzUsuń
  17. Afryka nie jest zła.
    A co do randki, to gdzie i kiedy?
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Afryka nie jest zła jest trudna:D

    Hmm no chyba najszybciej to będzie możliwe jak się pojawię gdzieś niedaleko Ciebie, albo odwrotnie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm może odwrotnie ;D już się nie mogę doczekać!
    p.s. jak Ci idzie Afryka?

    OdpowiedzUsuń
  20. musisz dorosnąć jeszcze troszeczkę jak chcesz odwrotnie Słonko :D

    hmm Afryka idzie powolutku.. aktualnie jest faza przygotowań :P

    OdpowiedzUsuń
  21. pff... ok, możesz Ty do mnie. a gdzie się wybieramy? u mnie większy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  22. no czekaj ja Ci powiem bo byłam u Ciebie milion razy i każdy pub/kawiarnie/restauracje/itd mam obczajoną xD
    zrobimy sobie randkę w Twoim pokoju i będziemy oglądać filmy żebyś nie mówiła że nie masz z kim oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ok, teraz już będę miała ;D to jak? zaczynamy od tego filmu o którym mówiłaś? muszę obczaić tą aktorkę. a wieczorem może do miasta, skoro byłaś tu setki razy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. no! oczywiście że ten będziemy oglądać!!
    widzisz jak Ty pięknie potrafisz wszystko zaplanować :D
    a co z nocą? :D :D

    OdpowiedzUsuń
  25. hmm może odpiszę Ci na gg, tak będzie lepiej ;D zresztą już piszemy i raczej nikt nie chciałby wiedzieć o czym...

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak... Tak będzie lepiej;DD

    OdpowiedzUsuń
  27. hahah no bez kitu zmieńmy wątek bo się ktoś popłacze :P

    OdpowiedzUsuń
  28. hmm tutaj ok, ale na gg może zostańmy przy obecnym ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. haha lubisz to nie? :D:D xD

    umm zaczynając nowy wątek: kiedy będzie nowa "notka"??

    Monk bez rąk oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  30. hmm czy lubię? nie wiem ;D
    notka? może wieczorem, albo jutro. a co? haha

    OdpowiedzUsuń
  31. no pytam bo tutaj bedzie milion komentarzy a przy nastepnej nie bedzie się chciało pisac xD

    OdpowiedzUsuń
  32. dobra, to pod następną znów popiszemy, narazie koniec ;D idę na gg.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jezu: 36 komentarzy! To mnie przerasta!

    OdpowiedzUsuń
  34. hahahaha mam nadzieję, ze wszystkich nie czytałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. O nie! I co teraz? Dobrze, że przeniosłyśmy sie na gg HA!

    OdpowiedzUsuń