sobota, 4 grudnia 2010

Po pieczeniu pierniczków

Było świetnie! (Dla niewtajemniczonych wczoraj/dzisiaj było świąteczne nocowanie u Oli)
Pierniczki wyszły pyszne, była taka świąteczna atmosfera, szkoda tylko że filmy nie działały. No trudno. Czekam na zdjęcia, więc jak tylko je dostanę to się pojawią.
Dawno nie pisałam, ale to dlatego, że strasznie wkurzyłam się kiedy napisałam posta, który się potem skasował. Ale od dzisiaj znowu piszę.
Więc dostałam cudowne prezenty i wgl był bardzo fajnie. Ja chcę następny raz!
No i na tym koniec, nie wiem co mam jeszcze napisać.
Nie dam kolejnygo nagrania z T&S bo i tak tego nikt nie ogląda (chyba).
Tak więc pozostaje mi tylko czekać na zdjęcia.
Chociaż nie! Mam ciekawy teledysk z udziałem T&S. Straaaasznie słodki. Piosenka też fajna. Ale jak już zdecydujecie się oglądać, to obejrzyjcie do końca, bo końcówka jest świetna. Więc wstawiam. (W sumie to dziwię się, że ma pozwolenie na umieszczanie na stronach, ale to chyba dobrze...).


Ok. To jeśli dostanę jeszcze dzisiaj zdjęcia to je wstawię. A jeśli nie to do jutra! (Założę się, że http://www.pod-parasolem.blogspot.com/ napiszą dużo ciekawszy opis nocowania, więc zapraszam do nich.)
No i czekam na 2 nowe blogi. Pamiętajcie!

11 komentarzy:

  1. O tak, było świetnie^^. Też wstawię zdjęcie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, było świetnie! :D Czekam na fotki. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. hEJ, JA SIĘ NIE ZGADZAM!!! nIE CHCE ŻEBY moje ZDJECIA BYŁY NA CZYIMS BLOGU!!! imarebel, to żart czy serio nie wiesz? ;) na Twoim blogu jesli piszą, to piszą 2 anonimy, ale 1 się podpisuje: "chat noir" (ja), a drugi to osoba na K. Chociaż pewnie niepotrzebnie to pisze bo wiesz. Aha, też się zgadzam że na nocowaniu było świetnie :D Kocham Was i też chce następne!!! <3 <3 <3
    chat noir

    OdpowiedzUsuń
  4. pisze jeszcze jeden anonim, więc 3 osoby to już trudniej rozpoznać. w każdym razie miałam zamiar wstawić tylko zdjęcia pierniczków ;D i ja również Cię kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja będę oryginalna i powiem, że SUPER BYŁO i, że to chyba jedna z najlepszych imprez na której byłam. A wiecie dlaczego? Bo byli na niej ludzie, których lubię w bardzo wyjątkowy sposób :*

    OdpowiedzUsuń
  6. śmieszne... :/

    OdpowiedzUsuń