niedziela, 12 grudnia 2010

Tattooos!

Znowu długo dosyć nie pisałam. Nie miałam o czym. Ale dzisiaj w końcu zdecydowałam się wejść , bo znalazłam całkiem ciekawy temat, a dokładniej : tatuaże.
Może nie będę się tu rozpisywać, tylko po prostu dodam 3 zdjęcia tych, które mnie zaciekawiły (nie są to oczywiście wszystkie).
A tak ogólnie to mi się strasznie nudzi. Ja chcę już Święta, albo przynajmniej piątek, bo w ten ostatni było cudownie ;D
Dobra, ja idę czytać "Starego człowieka i morze". Poniżej zdjęcia.
Do jutra.

64 komentarze:

  1. mimo wszystko ta nutka jest krzywa !!

    OdpowiedzUsuń
  2. ok, zostańmy przy tym, że ładna i krzywa.
    kurczę, chciałam dodać te ładniesze, zresztą sama chyba wiesz o które chodzi, c'nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm mówiąc szczerze to nie wiem, bo tam było dużo ładnych :D
    między innymi te latające wrony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mówię o tych pierwszych skarbie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wybacz mi kochanie, ale pojęcia nie mam o których pierwszych... za dużo wina wczoraj poszło i nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o!! już wiem który !! łooo matkuuu!!
    on był cudowny! :D
    zrobisz sobie taki dla mnie ?? :D ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. no pewnie, że tak, ale mam nadzieję, że nie zrobisz z nim tego, co chciałabyś zrobić z tym na zdjęciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie chciałabyś?? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no dobra chciałabym, chciałabym ;D
    to jak kochanie?

    OdpowiedzUsuń
  10. no to teraz już będzie z górki Kiciu♥
    wystarczy go zrobić i czekać aż się zagoi :D :D

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie racja!!
    lubię ten tym działania! :D
    zróbmy to tu i teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra, dajesz.
    tak poza tym myślę, że czas przenieść się na gg, a Ty? ;D
    mam dziwne wrażenie, że nasze komentarze wyglądają co najmniej dziwnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem czy zauważyłaś, ale nasz komentarze zawsze zaczynają się niewinnie a kończą...(można sobie dopowiedzieć) :D
    jak myślisz dlaczego ?:P

    OdpowiedzUsuń
  14. a bo ja wiem ;D
    ale nawet to lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm bardzo dobry wniosek :D
    wiem, że to lubisz :)
    ogólnie dużo rzeczy związanych ze mną lubisz, no nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. no pewnie ;D
    a tak btw to jak Ci idzie rozkręcanie nowej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  17. o! dziękuję, że pytasz! idzie bardzo dobrze :D
    mam już osobistą (seksowną) sekretarkę, która aż się pali do roboty :D
    nie jestem pewna, czy przypadkiem Jej nie znasz :P

    OdpowiedzUsuń
  18. hahaha ciekawe kto to? musisz mnie z nią poznać ;D serio taka niezła jak mówisz?

    OdpowiedzUsuń
  19. łoo Kobieto :D
    jakbyś zobaczyła Jej oczyyyy!!!
    Jej cudowne długie włosy uczesane w "szuch"!!!!
    normalnie patrzysz się jak w obrazek ze szczęką na podłodze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo zależy Ci :D :D

    OdpowiedzUsuń
  21. pff pewnie, że mi zależy, a co myślałaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. no hmmm musiałam się upewnić, bo na gg tego tak nie okazujesz :P
    dzięki Bogu są blogi hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  23. o! to zanosi się na bardzo miłe zakończenie tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooooo tak :D
    to za ile minut wychodzisz??

    OdpowiedzUsuń
  25. hahahaha przecież ustaliłyśmy że po tatuażu ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. no to się pytam za ile minut wychodzisz żeby go sobie zrobić :D:D
    no przecież ja tu siedzę jak na szpilkach!!

    OdpowiedzUsuń
  27. hahaha nie masz wrażenia, że nasze komentarze stają się coraz dziwniejsze?
    zaraz wychodzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię wszystko co jest dziwne :D bo dziwne znaczy nowe, mówiąc jak Ty: "mroczne" :D i niejednokrotnie bardzo zaskakująco świetne

    OdpowiedzUsuń
  29. hahaha, to jak piszemy dalej?
    tak poza tym to przyznaj, że miałam rację: ona Cię lubi!

    OdpowiedzUsuń
  30. no pewnie że piszemy :D
    przyznaję, że miałaś rację że mnie lubi, ale to nie jest prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  31. prawdziwe, prawdziwe ;D
    hmm to o czym piszemy, co? bo jakoś mi brak pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  32. sztuczne sztuczne
    nie wiem hmm
    może o zdrowych nawykach żywienia??

    OdpowiedzUsuń
  33. pewnie, zwłaszcza, że właśnie jem pizze, c'nie?

    OdpowiedzUsuń
  34. o! i właśnie tego chcę się uczepić!
    Drodzy ludzie, którzy to będą czytać mam dla Was ważny komunikat: nie jedzcie pizzy, bo jest obrzydliwa!!
    dziękuję to wszystko :D
    oj Kotku jak ja Cię kocham

    OdpowiedzUsuń
  35. pff ;D a co powiesz o kimś, kto chodzi się kąpać po jedzeniu, co?

    OdpowiedzUsuń
  36. hmm no to jest niezdrowe dlatego jak już ta osoba będzie pod prysznicem/w wannie to bardzo chętnie pomogę jej wyjść i położę w łóżku, żeby było umm ciepło PRZYTULNIE i bardzo mięciutko :D

    OdpowiedzUsuń
  37. hahaha powodzenia ;D
    a tą kawiarnię możemy obczaić razem!

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo!!
    i tu Cie mam kurczaczku!!
    trzymam za słowo :D
    ale nie wiem czy będzie bezpieczne pić ze mną cokolwiek, bo wiesz ja nawet wtedy nie przestaję komentować :D
    a głupio by było jakbyś parsknęła tym co będziesz piła na mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  39. hahahaha, już parsknęłam dzisiaj nie raz ;D
    w sumie to jest całkiem fajne.
    tak btw, masz jeszcze jakieś stronki z tatuażami, bo nudzi mi się trochę.

    OdpowiedzUsuń
  40. nie mam korek mi nie odpisuje powiem jej jutro w szkole ze jak ma to musi mi przesłać, bo chcesz się ponapalać :D

    idąc prostą logiką: dobry parsk nie jest zły! xD

    OdpowiedzUsuń
  41. hahahaha no pewnie że chcę, a Ty nie? ;D
    to kiedy do kawiarni?

    OdpowiedzUsuń
  42. no też chcę :D
    umm kiedy tylko będziesz chciała :)
    będę Ci mówić jaka jesteś słodka :D

    OdpowiedzUsuń
  43. ooo jakie to miłe ;D
    w sumie możesz wpaść po mnie nawet teraz.

    OdpowiedzUsuń
  44. hahaha
    normalna odpowiedź: "pff"
    tutaj: "p jakie to miłe"
    uwielbiam to xD
    nie wpadnę, bo mam lenia

    OdpowiedzUsuń
  45. kurczę, szkoda, już miałam nadzieję, że przyjdziesz... :(

    OdpowiedzUsuń
  46. jasne z kapcia to tylko jakieś 400 km :D godzinka i dzwonię do drzwi :D
    a Ty w nich stoisz.....

    OdpowiedzUsuń
  47. skoro tak to ja kończę :D
    trzeba działać :D

    OdpowiedzUsuń
  48. phi sprzeczność !;D
    "bez komenatrza" jest komentarzem samym w sobie ! :P
    ha!
    dzięki za pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Diabeł tkwi w szczegółach
    :)

    OdpowiedzUsuń
  50. a ja jeżdżę jego skodą :D

    OdpowiedzUsuń
  51. no niestety kochanie, ale w tej sprawie chyba muszę poprzeć hbub29, bo ja też go znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Tak, był moim uczniem. Hahah
    Dopóki się oczywiście nie zbuntował.

    OdpowiedzUsuń
  53. Tak, ale po 2 dniach chyba się zbuntował i stwierdził, że jest ponad wszystkim;)

    OdpowiedzUsuń
  54. hahaha, serio? czemu nic o tym nie wiem?

    OdpowiedzUsuń